7 paź 2016

ULUBIEŃCY WRZEŚNIA


Na początek ulubieńcy września, czyli kilka rzeczy, których byłam fanką (i wciąż jestem) w zeszłym miesiącu.
  
Szminka w kredce Golden Rose Matte Lipstick Crayon nr 21
Piękny kolorek nude wpadający w brąz. Początkowo nie byłam pewna , czy taki odcień będzie mi pasował, ale idealnie współgrał z opaloną po lecie buzią. Szminka daje na ustach mocny kolor, stosunkowo długo się na nich utrzymuje i jest niedroga. Jest to moja druga kredka z tej kolekcji i mogę je bardzo mocno polecić. 


Żel pod prysznic Original Source Coconut
Niby to tylko żel pod prysznic i nie ma się czym zachwycać, ale używałam go przez całe wakacje i jego zapach przypomina mi te ciepłe dni. Poza tym ostatnio mam obsesję na punkcie wszystkiego co kokosowe. Dodatkowo firma ta nie testuje na zwierzętach, a wszystkie jej kosmetyki są w pełni wegańskie.



 Barwa siarkowa - krem siarkowy matujący
Od dłuższego czasu szukałam kremu na dzień, który będzie matowił moją cerę i w końcu go znalazłam. Jest lekki, szybko się wchłania i nie przesusza skóry. Bardzo dobrze sprawdza się również jako baza pod podkład, dlatego z dużym powodzeniem można ją zastąpić. Plusem jest też orzeżwiający, pomarańczowy zapach.


 Serial Gossip Girl
Pewnie większość z Was kojarzy ten serial, a jeśli nie to gorąco zachęcam do oglądania. We wrześniu skończyłam oglądać całą serię - po raz drugi :) Bardzo fajnie było znowu przeżywać z bohaterami ich rozterki, kibicować ulubionym parom (Chuck i Blair) i podziwiać piękne stroje. A jeśli o nich już mowa, to byłabym zachwycona przymierzyć choć jedną stylizację Blair lub Sereny.

Pokój- Emma Donogue
Książka, na podstawie której powstał film, o tym samym tytule, nominowany do Oscara. Pokój opowiada historię uprowadzonej dziewczyny i jej dziecka, zamkniętych w tytułowym pokoju. Początkowo nie przypadła mi do gustu, ponieważ nie mogłam się przyzwyczaić do stylu w jakim jest napisana - opowiedziana jest z perspektywy sześcioletniego chłopca. Jednak w miarę rozwoju akcji bardzo wciągnęła mnie opowieść o życiu dwójki ludzi zamkniętych w małym pokoju, próbujących się z niego wydostać. Polecam!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz